Τηλεφωνικές παραγγελίες 2104511087
Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 17:00

Συχνές Ερωτήσεις

Είμαι νέος πελάτης και θέλω να κάνω ηλεκτρονική αγορά. Τι πρέπει να κάνω?
Αν έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, το προσθέτετε στο καλάθι, πατώντας το εικονίδιο του καλαθιού στην καρτέλα του προϊόντος.
Επιλέξτε και τα υπόλοιπα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε με τον ίδιο τρόπο.
Για να προχωρήσετε στην παραγγελία, πατήστε το κουμπί «Ταμείο» που βρίσκεται δεξιά στο πεδίο Καλάθι.
Ειστε στο πεδίο Πληροφορίες Πελάτη, εδώ αν έχετε κωδικούς πρόσβασης τους πληκτρολογίτε στα κένα άν όχι μπορείτε να κάνετε Εγγραφή ώς πελάτης με αυτή τι δυνατότητα μπορείτε να παρακολουθήτε και την πορεία τον παραγγελίών σας.
Το επόμενο βήμα στο οποίο μεταφέρεστε είναι η καταχώρηση των προσωπικών σας στοιχείων.
Αφού συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, σας ζητάει να δώσετε το username και password που επιθυμείτε να αποκτήσετε (σε αυτό το σημείο τα δημιουργείτε για πρώτη φορά).
Αυτά θα πρέπει να τα θυμάστε για να μπορείτε να ξανακάνετε παραγγελία χωρίς να αλλάξετε κωδικό πρόσβασης ή να καταχωρείτε πάλι τα στοιχεία σας και να μπορείτε να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
Προτείνουμε να τα σημειώσετε κάπου που θα τα βρίσκεται εύκολα.
Προσοχή: παρακαλούμε να δώσετε μια έγκυρη διεύθυνση e-mail και τηλέφωνο ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Πατώντας «Συνέχεια» μεταφέρεστε στο 3ο και τελευταίο στάδιο, όπου επιλέγετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Πατώντας «Συνέχεια», βλέπετε μια περίληψη τις παραγγελίας σας., και τέλος πατώντας <<Συνέχεια>> η παραγγελία σας εκτελείται και σας αποστέλλεται ένα αντίγραφό της στο e-mail που καταχωρήσατε ώστε να μπορείτε να ελέγξετε ορθότητά της.
 
Πρέπει να έχω πιστωτική κάρτα για να κάνω αγορά?
Όχι δεν είναι απαραίτητο.
Πιστωτική κάρτα χρειάζεται μόνο αν εσείς επιθυμείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα.

Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα, μπορείτε να πληρώσετε ή με αντικαταβολή κατά την παράδοση, είτε με κατάθεση στην τράπεζα.

 
Μπορώ να ελέγξω αν έστειλα σωστά την παραγγελία μου?
Ναι. Αν έχετε κάνει την παραγγελία σας ηλεκτρονικά (από το site), αμέσως μετά την εκτέλεσή της, σας αποστέλλεται ένα αντίγραφό της στο e-mail που καταχωρήσατε ώστε να μπορείτε να ελέγξετε ορθότητά της.
Εκεί θα βρείτε όλα τα στοιχεία της αναλυτικά.
Εάν διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο τηλέφωνο 210 4511087.
 
Πώς μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου?
Αν έχετε κάνει την παραγγελία σας ηλεκτρονικά και διαθέτετε ήδη username / password, μπορείτε να πάτε στην υπηρεσία «Οι Παραγγελίες μου» και δίνοντας το username και το password σας, να δείτε την εξέλιξη όλων των παραγγελιών που έχετε κάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Εάν έχετε κάνει την παραγγελία με άλλο τρόπο (τηλεφωνικά, με fax ή e-mail), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε.
 
Ποιες είναι οι ώρες και οι μέρες λειτουργίας του καταστήματος?
Το κατάστημά μας που βρίσκεται στην Ακτή Θεμιστοκλέους 12 στον Πειραιά, λειτουργεί 9.00 – 17.00 από Δευτέρα έως και Παρασκευή.
 
Πώς θα πληρώσω?
Στην προσπάθεια του για καλύτερη εξυπηρέτηση το LinkShop σας προσφέρει τρεις εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
 
1. Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Δεχόμαστε Visa και Mastercard.
Η μεταφορά των χρημάτων γίνεται την ημέρα της παράδοσης.
2. Με αντικαταβολή κατά την παράδοση.
3. Mε κατάθεση σε τράπεζα
Στην περίπτωση αυτή, η αποστολή της παραγγελίας γίνεται αμέσως μετά την κατάθεση και την ενημέρωση του λογαριασμού.
 
Τι πρέπει να γνωρίζω στην περίπτωση που πληρώνω με κατάθεση στην τράπεζα?
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αποστολή της παραγγελίας θα γίνει μόνο αν έχει γίνει η κατάθεση των χρημάτων στον λογαριασμό.
Αν η παραγγελία έχει γίνει ηλεκτρονικά, ο καταθέτης θα πρέπει να είναι ο κωδικός της παραγγελίας σας.
Για την γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να στείλετε με fax την απόδειξη της κατάθεσης στο 210 4523859 ή με e-mail στο sales@linkshop.gr
 
Τι πρέπει να γνωρίζω στην περίπτωση που πληρώνω με πιστωτική κάρτα?
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απόλυτα ασφαλείς.
Όταν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, μεταφέρεστε αυτόματα στην Ιστοσελίδα της Eurobank όπου η αξιοπιστία των συναλλαγών διασφαλίζεται με την τεχνολογία SSL (Secure Socket Layer 128 bit) σε συνδυασμό με την χρήση πιστοποιημένων από την Verisign server ασφαλείας.
Μπορούμε λοιπόν να εγγυηθούμε ότι οι συναλλαγές και τα προσωπικά σας στοιχεία μεταφέρονται στο δίκτυο κρυπτογραφημένα, εξασφαλίζοντας την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Η μεταφορά των χρημάτων από το λογαριασμό σας γίνεται την ημέρα της παράδοσης.
Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την έγκριση της πιστωτικής σας κάρτας, το Τμήμα Πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας.
 
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?
Αυτό εξαρτάται από το πότε έχετε δώσει την παραγγελία σας και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε.
Εάν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις 12.00 η ώρα το αργότερο, θα επεξεργαστεί από το σύστημά μας την ίδια ημέρα και θα σας αποσταλλεί την επόμενη ημέρα.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που ζητήσατε δεν υπάρχουν ή υπάρχει κάποιο άλλο κόλλημα, το Τμήμα Πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail.
Εάν η παραγγελία φτάσει στο σύστημά μας μετά τις 12.00, το πιθανότερο είναι να επεξεργαστεί από εμάς την επόμενη εργάσιμη και θα σας αποσταλλεί την μεθεπόμενη ημέρα..
Όπότε καλό θα είναι να κερδίσετε μία ημέρα στην παράδοση, στέλνοντας την παραγγελίας σας μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι.
 
Τέλος έχετε υπόψη σας ότι οι αποστολές με courier γίνονται καθημερινά αργά το απόγευμα. Επομένως το προϊόν θα σας παραδοθεί την επομένη της αποστολής του (αναλόγως προορισμού).
 
Μπορώ να παραλάβω εγώ ο ίδιος την παραγγελία μου από το κατάστημα?
Ναι. Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας στις ώρες και μέρες λειτουργίας.
Απλά, στην διαδικασία της παραγγελίας επιλέξτε τρόπο αποστολής «παραλαβή από το κατάστημα».
Πριν επισκεφθείτε το κατάστημά μας, βεβαιωθείτε ότι είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail στο sales@linkshop.gr  .
 
Τι κάνω σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος που έχω αγοράσει?
Πρίν αναφέρουμε την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, να υπενθυμίσουμε ότι όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το LinkShop, συνοδεύονται με την εγγύηση που παρέχει ο επίσημος κατασκευαστής τους.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας να σας υποδείξουμε την πιό σωστή διαδικασία.
Το LinkShop δεν εμπλέκεται στην διαδικασία επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης του προϊόντος σε περιπτώσεις On-site εγγύησης.
Αν σας υποδείξουμε οτι το προϊόν πρέπει να σταλεί πρώτα σε εμάς, 
εκτυπώνετε την φόρμα αίτησης RMA από εδώ και τη συμπληρώνετε αναφέροντας όσο πιο αναλυτικά γίνεται το πρόβλημα του προϊόντος.
Τη φόρμα αυτή μαζί με κάποιο αποδεικτικό αγοράς (τιμολόγιο / απόδειξη) φέρνετε ή αποστέλλετε μαζί με το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημά μας με την ένδειξη «Τεχνικό Τμήμα».
Η αίτηση επιστροφής προϊόντων προς έκδοση πιστωτικού, αφορά αποκλειστικά προϊόντα τα οποία έχουν τιμολογηθεί από το κατάστημα μας, τις 5 (πέντε) προηγούμενες εργάσιμες μέρες.
Τα προϊόντα που επιστρέφουν θα πιστώνονται στην αξία αγοράς τους μόνο εάν αυτά επιστρέφουν στο κατάστημα, στην κατάσταση που βρίσκονταν όταν σας παραδόθηκαν.
Σε αντίθετη περίπτωση, είτε δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, είτε θα πιστώνονται σε χαμηλότερη αξία.
Αν πρέπει να γίνει αντικατάσταση και το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, γίνεται αντικατάσταση με αντίστοιχο προϊόν ίδιας αξίας.
Τα έξοδα σε κάθε περίπτωση αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.
 
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Όλα τα είδη του ηλεκτρονικού καταστήματος συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους.
 
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις που συνοδεύουν κάποιο είδος που σας ενδιαφέρει.
 
Τι σημαίνει On-site εγγύηση?
Όταν ένα προϊόν προσφέρει On-site εγγύηση, αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση επιδιόρθωσης ή αντικαστάστασής του λόγω προβλήματος, ο ίδιος ο κατασκευαστής του ή ο αντίστοιχος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, αναλαμβάνει να λύσει το πρόβλημα.
Θα πρέπει λοιπόν να αναζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας από την λίστα, να να σας ενημερώσουν για το τι πρέπει να κάνετε.
Η αποστολή του προϊόντος στην αντιπροσωπία γίνεται με χρέωση αυτής.
 
Δε μπορώ να εκτελέσω την παραγγελία μου από το site. Τι κάνω?
Αρχικά βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να κάνετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία με τον browser Internet Explorer των Windows.
Αν παρόλαυτά αντιμετωπίζεται πρόβλημα, μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας με e-mail στο sales@linkshop.gr , fax 210 4523859 ή τηλεφωνικά.
 
Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω?
Θα πρέπει να ενημερώσετε εγκαίρως το Τμήμα Πωλήσεων είτε με e-mail είτε τηλεφωνικά. Αν η πληρωμή έχει ήδη γίνει, θα σας ζητηθεί να μας δώσετε τον αριθμό λογαριασμού σας σε κάποια τράπεζα, και θα σας επιστραφούνε τα χρήματα.
 
Μπορώ να αγοράσω με άτοκες δόσεις? Αν όχι πόσο επιβαρύνομαι?
Οι αγορές με δόσεις από το κατάστημά μας είναι με άτοκες.
 
Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά?
Τα έξοδα αποστολής με Courier υπολογιζονται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας ανάλογα με το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας σας.
Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Θέλω να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν που με ενδιαφέρει. Τι να κάνω?
Εάν οι πληροφορίες που αναφέρονται στην καρτέλα του προϊόντος (τεχνικά χαρακτηριστικά, φωτογραφίες, brochure σε αρχείο .pdf, σχόλια, σχετικά downloads) δεν επαρκούν για εσάς, μπορείτε να επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο του επίσημου κατασκευαστή του.
 
Οι τιμές των προϊόντων που βλέπω στο site ισχύουν και για το κατάστημα σας?
Ναι. Οι τιμές των προϊόντων είναι οι ίδιες όπως αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας και ισχύουν είτε το παραλάβετε εσείς οι ίδιοι από το κατάστημά μας, είτε σας το στείλουμε στο χώρο σας.
 
Μπορώ να επισκεφτώ το κατάστημα σας να δω τα προϊόντα από κοντά?
Μπορείτε αλλά καλό θα είναι πρίν έρθετε να μας ρωτήσετε αν είναι διαθέσιμα τα προϊόντα που θέλετε να δείτε.
 
Για κάθε άλλη απορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας καθημερινά στο τηλέφωνο 210 4511087.
 
Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας.
Χρησιμοποιούμε Cookies!

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου. eShop Cookies, Cloudflare, Google reCaptcha, Skroutz Analytics

Τα cookies λειτουργικότητας χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της λειτουργίας του ιστότοπου. Facebook SDK, Tawk.to, GRECA

Τα cookies διαφήμισης μας βοηθουν να προβάλουμε περιεχομένο σχετικά με τα ενδιαφέροντα σας. Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Pixel

Τα cookies στατιστικών μας δίνουν τη δυνατότητα να βελτιώνουμε την εμπειρία που προσφέρουμε. Google Analytics, BestPrice Analytics, Snif Analytics