Ηλεκτρονική Επίλυση διαφορών - Παράπονα
Η HellasCom Μ. ΕΠΕ, αντιλαμβάνεται την ποιότητα των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών της, ως τη μοναδική οδό προς την ανάπτυξη και για το λόγο αυτό εστιάζει στη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας της και των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Τα παράπονα και οι υποδείξεις των πελατών δίνουν στην εταιρεία πολύτιμη πληροφορία διότι αποτελούν τη βάση της συνεχούς βελτίωσης των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πελατών μας. Στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος συνεχούς βελτίωσης η HellasCom Μ. ΕΠΕ έχει δημιουργήσει την Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων & Υποδείξεων Βελτίωσης, η οποία:
- - Διαχειρίζεται συνολικά τις υποδείξεις και τα παράπονα όλων των πελατών της εταιρείας
- - Επικοινωνεί με όλους τους πελάτες εντός 8 εργασίμων ωρών
- - Εξετάζει προσεκτικά κάθε θέμα που αναφέρεται και φροντίζει για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Ηλεκτρονική Επίλυση διαφορών
Παράλληλα η HellasCom Μ. ΕΠΕ αποδέχεται και υιοθετεί την Οδηγία 2013/11/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία εφαρμόζεται στην Ελλάδα με την υπουργική απόφαση